lørdag 23. mars 2013

litt mer pynt til hjemme

                                                  Hei så kjekt du tittet innom :)

                                      her er litt av det jeg lagde i går/dag
                                  alt dere ser er ting som jeg har her hjemme, syltetøy glassene
                                     har jeg fått av min far og min svigermor..
                            
                          
                                                  
dette står på kjøkkenet mitt.
blomster kom minste jenta mi hjem til meg i går

                                                                        love it
 
vi har noen små vinduskarmer som ikke er plass til blomster potter
så disse flaskene passer perfekt.

 
jeg fant ut at minste jenta trenger å ha mer orden på barbie dukkene
                       så jeg lagde dette av gamle gardiner. di 3 nederste lommene er til
                     barbie sko og vesker. det er kjekt og sy men ikke min sterke side.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alltid kjekt med kommentarer
både positivt og negativet. :)
Alltid kjekt med nye ideer og vil du dele så tar jeg imot :)

hadde også vært kos med flere medlemmer :)

ha en fantastisk dag videre