søndag 24. mars 2013

lys og puter

                   hei hei :) i går kveld tente vi lys i syltetøyglassene som jeg har pyntet. (romantisk)

 
den lys greia fant mannen min (Ronny) på sim
ikke noe pen var den....

                                                     vel etter litt pynting så ble den sånn
                                                   (ikke helt sikker enda hva jeg synes)
 
denne ideen fant jeg på internett, såg ganske kjekt ut så dette måtte prøves.
Ok ferdig... men hva skal det brukes til???????

 
litt mer syltetøygalss og saft flaske


                                                Putene som er laget av gamle sekker

 
                                        Tusen takk for du tittet innom.
                          
                              må dere alle ha en fin påske

1 kommentar:

  1. I'll right away grab your rss as I can not find your e-mail
    subscription hyperlink or newsletter service. Do you have any?
    Kindly let me know so that I may just subscribe. Thanks.

    Also visit my web site - boom beach diamonds Hack

    SvarSlett

alltid kjekt med kommentarer
både positivt og negativet. :)
Alltid kjekt med nye ideer og vil du dele så tar jeg imot :)

hadde også vært kos med flere medlemmer :)

ha en fantastisk dag videre