lørdag 13. april 2013

spar penger.....hvordan man lager farge maling.

                                                             lånt bilde fra internett :)
                                        tenkte jeg måtte jo bare dele dette med dere lesere :)
dette skal jeg prøve.
 
kjøpte noen øl korker på europris
begynte å male di men etter 4stk så henta jeg rød spray
veldig lett å male marihøner

 her ser du busken med hjemmelaget marihøner og blomster
og her har vi fått hengt opp eddik speilet ler...

 siden jeg ikke har vært i topp form så har det blitt laget sitte arbeid.
Her på stigen henger paper dresses

måtte lage noe'' jentete'' så lampeskjermen ble rosa med 100 rose blad (fake) 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alltid kjekt med kommentarer
både positivt og negativet. :)
Alltid kjekt med nye ideer og vil du dele så tar jeg imot :)

hadde også vært kos med flere medlemmer :)

ha en fantastisk dag videre