fredag 26. april 2013

inspirert

hei alle sammen :)
 
vel det er så mange som blogger om pynt på spisebordet så jeg ble inspirert.
 
 
her har jeg laget falske muffins. bommet litt med størrelsen.
jeg snurret kulene med bakerens tråd. Det nydelige fate kjøpte jeg på fem høns for kun 49kr

             denne flasken ble sprayet hvit, smurte lim over den og strødde grov kvernsalt
    blomstrene er samme som jeg har blogget om før
 napkin flower                 PS har rosa dilla
 
tok en liten test på kniv, gaffel og t-skje sprayet dem i forskjellige fager for å gi ideen videre.
serviettene kommer fra nille 5kr per pakke :)
jeg lånte toalettrull ideen (serviett holder) fra den utrolig flotte bloggen til

                                        gutta boys vil da ikke ha knall rosa


                                          her er den lille rosa kroken min.. love it

2 kommentarer:

  1. Så kreativ de er
    likte bestikket ekstra godt
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. You should see how my acquaintance Wesley Virgin's tale begins in this shocking and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he unveiled hidden, "MIND CONTROL" tactics that the government and others used to obtain everything they want.

    THESE are the same secrets many famous people (notably those who "come out of nowhere") and top business people used to become wealthy and famous.

    You've heard that you utilize only 10% of your brain.

    That's mostly because the majority of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

    Maybe that conversation has even taken place INSIDE OF YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years ago, while driving an unlicensed, beat-up trash bucket of a car without a license and on his bank card.

    "I'm very fed up with going through life paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"

    You've been a part of those those questions, am I right?

    Your success story is waiting to happen. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    Watch Wesley Virgin's Video Now!

    SvarSlett

alltid kjekt med kommentarer
både positivt og negativet. :)
Alltid kjekt med nye ideer og vil du dele så tar jeg imot :)

hadde også vært kos med flere medlemmer :)

ha en fantastisk dag videre