lørdag 6. april 2013

blomsterhagen min, (napkin flower) bok hylla til ida

en snø full dag
denne bok hylla kjøpte jeg brukt for 50kr.
 
jeg malte den hvit og limet på en uåpnet dusjforheng
den står nå på ida sitt rom så ho kan ha bøkene samlet
total sum...50kr :)

 
her er serviett blomster
her er det man trenger. du kan bruke tusj men her i huset har vi ikke tusj
så jeg bruker silke maling

 
brett dem, klipp kantene
                                           mal kantene eller tusj dem
                                         så åpner du den
                                         
                                         jeg brukte stål trå for å holde dem sammen
                                     og her har du ''blomster hagen, som kan brukes til masse.....
det var bloggen for i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alltid kjekt med kommentarer
både positivt og negativet. :)
Alltid kjekt med nye ideer og vil du dele så tar jeg imot :)

hadde også vært kos med flere medlemmer :)

ha en fantastisk dag videre