torsdag 21. mars 2013

Lag med syltetøyglass og glass flasker

jeg måtte prøve meg på syltetøyglass og flasker (var faktisk gøy)

 den til venstre og den til høyre har jeg tvinnet med trå. den blåe flaska har mamma heklet.
så begynte jeg på glassene det ble mine potter. den med knapper lagde jeg for jeg hadde alt for mangen av di, men jeg har sett vist du bruker den til t-lys så skal det være utrolig fint.

                                                      kjekk lita sparebørsse.

                              så begynner vi på t-lys glassa mine. jeg måtte da hekle litt så jeg kaller den siste
                                                         for lyskjolen min
var det å finne på noe til kjøkkenet.. jo bra ble det,
jeg brukte krittmaling på lokket og det holder seg bra
så dette var veldig lett, få barna til å hjelpe med klistermerkene
og voksne sprayer
                                          



 disse to kjøpte jeg får 1 til 2år siden men det ble mer liv i di når lakken kom på

 måtte jo lage noe til bade da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alltid kjekt med kommentarer
både positivt og negativet. :)
Alltid kjekt med nye ideer og vil du dele så tar jeg imot :)

hadde også vært kos med flere medlemmer :)

ha en fantastisk dag videre