lørdag 30. mars 2013

det jeg har laget disse siste dagene

hei og hå så kjekt og se deg igjen (smiler)
 
dette er kasse sko hylla vår. hjemmelaget av paller om til kasser
 
 
 
her er det jeg har gjort i det siste.
disse jule lysene ble til sommer lys
                                                    med bare egge kartong

                                            denne lyskrona er laget av vinkorker som henger
                                                på soverommet

                                              en stygg tennbrikke boks blir til en kul
                                          farge stift holder
                                        tror jeg tar bilde litt skjevt, men denne fikk mannen av meg
                                                (henger på soverommet)
                                                nå er pinne speilet på plass (soverom)
                                                     dette hjerte kan alle lage. lekenes lett
                                               veggen er ikke gul (uten blits)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alltid kjekt med kommentarer
både positivt og negativet. :)
Alltid kjekt med nye ideer og vil du dele så tar jeg imot :)

hadde også vært kos med flere medlemmer :)

ha en fantastisk dag videre